De missie

“Maak van elke medewerker effectief een ambassadeur!”

bizzPoint is een community met als basis een kennisplatform voor en door ondernemers om via content marketing een brug te slaan tussen experten en potentiële klanten.

bizzPoint bvba

C-Mine 12
3600 Genk
België

T 0499 04 04 02
info@bizzpoint.be

Ondernemingsnummer:
BE0663.753.677

Kennis delen

Online kennis delen om zo meer rendement te halen uit uw business. Dat is de essentie van bizzPoint. Alles start bij het kennisplatform waarop experts hun vakkennis delen. En ja, u bent zo’n expert. Daar zijn we zeker van. Want iedere ondernemer of professional die dagelijks met zijn vak bezig is, bouwt een schat aan expertise op. Waarom die expertise niet delen met de wereld, om zo meer mensen te overtuigen van de meerwaarde van uw organisatie?

Kennis lezen

Als ondernemer of professional bent u voortdurend op zoek naar betrouwbare informatie over uiteenlopende thema’s, zoals finance, marketing, hr en juridische kwesties. Op bizzPoint blijft u bij over bepaalde domeinen, vindt u snel informatie terug en gaat u, als dat nodig is, gericht op zoek naar een expert die u kan bijstaan.

BizzPoint: dé expert in human to human marketing

Wilt u als expert op de meest efficiënte manier uw kennis delen, oftewel starten met content marketing? Dan biedt bizzPoint u alle mogelijkheden aan: artikels, video’s, sociale media, mailings, online netwerking, … Voor het hele spectrum aan digitale human to human marketing kunt u bij ons terecht. Altijd vanuit dezelfde basis: de kwaliteit van de expertise garanderen voor de lezer en het rendement garanderen voor de expert.

Wie is bizzPoint?

In bizzPoint brengen twee gedreven ondernemers jarenlange media- en communicatie-ervaring samen. Johny Verstegen en Kurt Eerdekens richtten in 2016 deze ambitieuze start-up op. Met hun kennis als allerbelangrijkste asset.
Locatie: C-Mine Genk, dé creatieve hotspot van Limburg.

foto Kurt_gr_low

Kurt Eerdekens

Digitale Media Adviseur
& Analytics

kurt.eerdekens@bizzpoint.be
M +32 (0)499 04 04 02

Waarden als degelijkheid, eerlijkheid en vertrouwen, daar staat hij voor. Ook in de nieuwe media staat hij voor: ‘meer value for money bieden aan de klant’.