Wie blogt, doet dat in de allereerste plaats voor geïnteresseerde lezers en (potentiële) klanten, maar natuurlijk ook … voor Google. Blogs vormen ideale content om goed mee te scoren in de zoekmachines. Tenminste, als je rekening houdt met een aantal belangrijke optimaliseringsprincipes.

‘Blogs die je lezers én Google doen watertanden’

Sara Reymen van copywritingbureau Tekstueel geeft samen met bizzPoint een miniworkshop SEO-copywriting. Je krijgt een aantal essentiële aandachtspunten rond Search Engine Optimisation en praktische tips voor teksten die zowel je lezers als Google doen watertanden. Het resultaat? Meer bereik, meer conversie en dus meer omzet!

Na deze training:

  • ken je het belang van zoekwoorden en kies je de juiste zoekwoorden voor jouw blogs
  • formuleer je sterke metatitels en beschrijvingen
  • creëer je krachtige paginatitels en schrijf je geoptimaliseerde teksten
  • vloeien prikkelende calls to action uit je pen
  • heb je een klare kijk op de belangrijkste parameters voor SEO

Kortom: je beschikt over praktisch toepasbare kennis om met je blogs te scoren in Google én bij je lezers.

Voor wie?
Ondernemers, communicatiemanagers, marketeers, …

Wanneer?
Vrijdag 13 oktober van 15:00 tot 17:00 uur.

Waar?
C-Mine Crib, 3600 Genk.

Door wie?
Sara Reymen, zaakvoerder van copywritingbureau Tekstueel.

Prijs?
95,- euro per deelnemer

Interesse?
Haast je, want de eerste 3 inschrijvingen zijn gratis!
Inschrijven kan tot en met 4 oktober.

Schrijf u hier in:

Voor meer informatie: Geert Kenis – geert.kenis@bizzpoint.be – T +32475803344.